Estrelles Del Porno

EstrellasDelPorno.com - Notícies, Reportatges, Fotos, Videos d'Actors i Actrius porno

És possible un altre porno espanyol?

Porno Industria

(Per comte duc d'Olivares) - Aquesta reflexió no pretén ser una aportació al debat suscitat en la nostra indústria, amb la publicació del llibre de Ramiro Lapiedra i la seva posterior aparició en programes televisius, però em val com a pedra de toc a la tesi principal d'aquesta, que no és altra en quin estat es troba el porno espanyol?.

Crec que la pregunta clau que ens hem de fer és: hi ha indústria porno a Espanya?, I quan em refereixo a indústria, no estic parlant d'unes productores que realitzen pel · lícules, que si n'hi ha, sinó tot l'entramat que permet que una indústria , i més si és d'entreteniment i oci, sigui cridada com a tal.

rodaje_porno

No vaig a comparar la situació amb els EUA, ja que no tindria sentit, però si que ho faré amb França, país proper i del qual hauríem d'aprendre alguna cosa. Al país gal si que hi ha una indústria porno consolidada, amb productores establertes des de fa temps, casos de Marc Dorcel, JTC, Colmax entre altres, que produeixen més de tres i quatre pel · lícules a l'any, i on podem trobar productes de tot tipus: des pel · lícules d'alt pressupost i qualitat fins als típics gonzos, passant per tots els gèneres, i un star system reconegut fins i tot pel ciutadà mitjà francès, té programa propi a Canal +, i estrelles com Clara Morgane, Melanie Cost, Dofí Delage o Estella Désanges, per citar algunes actuals, són conegudes pel gran públics sense necessitat d'anar a programes roses.

ficeb

Què hi ha de tot això a Espanya?, Jo crec que res o molt poc. El porno de qualitat és pràcticament inexistent, directors com Narcís Bosch, Candiano o Pepe Catman han tirat la tovallola davant la incapacitat de fer un porno diferent, només Valtueña es manté en pla cooperativa, fins i tot Max Cortés ha abandonat els seus films de tall personal, per passar directament al gonzo, gènere que s'ha convertit en l'única referència del porno espanyol.

rodaje_porno_2

Quantes pel · lícules es produeixen al nostre país?, Cada vegada menys, ara s'imputa a la crisi econòmica, però i abans?, No ens enganyem, preguntem als actors i actrius si es consideren membres d'un star system. Quantes d'elles han de treballar de gogos, stripper o en càmeres web, perquè no s'arriba a final de mes amb el cinema porno?, Per no parlar d'ells que tenen menys possibilitats.

rodaje_porno_3

Quants / es d'ells / es són coneguts pel ciutadà espanyol?, Pocs, només aquells / es que van aparèixer pel planeta Mart en temps no molt llunyans, ara es va a La Noria, però per als efectes és el mateix.

jordi-gonzalez

Aquesta és, en la meva modesta opinió, la situació real del nostre porno. Aquesta reflexió no està feta amb ànim de generar una polèmica, no va contra ningú, sinó que el que pretén és exposar el problema per intentar trobar solucions.

Articles Relacionats a EstrellasDelPorno.com:

20 comentaris

juli simón # 1

Estic bastant d'acord amb l'anàlisi que fas del porno espanyol però discrepo amb la comparació que fas amb França, on la situació és similar a l'espanyola tot i que amb una altra dimensió. M'explico, quan al nostre país es rodaven 15 pel · lícules anuals a França es rodaven 60. Ara a Espanya es roden 4 i a França 15. La crisi del porno és internacional (inclòs EUA), encara que és cert que com a Espanya partíem de molt poques produccions s'ha notat molt més, perquè hi ha sensació de "desert".

I no estic d'acord en el que comentes que les actrius i actors espanyols no són coneguts pel ciutadà mitjà: Nacho Vidal, Anastasia Mayo, Baby Pin Up, Celia Blanco, Dunia Montenegro, etc, són personatges públics. Jo ho visc en els esdeveniments que organitzo on els mitjans es bolquen pels noms propis que hi ha al sector nacional.

Però la veritat és que el porno espanyol tal com l'hem conegut fins ara (productores), està immers en una profunda crisi que va més enllà d'una qüestió cuyuntural i que afecta el model el que al seu torn afecta el tipus de producte.

Goio # 2

Citant a Sampedro, "el que dura és estructura, el demas és conjuntura". S'afanyen vostès en pretendre que la crisi sigui això últim, però el porno patri, que arribo amb molt de retard (pel que fa a model de producció es refereix), mai ha tingut el primer. Que hi hagi empreses que creixin ràpid i contractin personal no vol dir que realment s'estigui fent un bon treball, simplement es cobreix una demanda com es pot. I aquesta part del problema afecta a tota les indústries culturals que s'han valgut fins a la data de suports digitals, que amb la seva obstinació a mantenir el seu model de negoci l'han cagat a base de bé.

Respecte al porno, a Espanya s'ha trobat amb dos problemes:

1. Un públic assilvestrat que prefereix el cafrerio dels últims temps.
2. La malformació de la major part dels espectadors, que des de fa dècades han estat apresos pels mitjans a considerar que el tipus d'escombraries televisiva que regna en l'actualitat és un model bàsic d'informació sociocultural.

En realitat la guerra de les vendes és la més senzilla encara que acabin rodant caps, financerament parlant, però s'està centrant tota l'atenció en aquest punt i es descuida fins a l'extrem l'atencio al pornògraf, i en aquest punt és on es fa una mica impossible la comparació amb França. Que parlem d'un país on saben venerar Carpenter com es mereix, home, per Déu ...

Torbe # 3

Juli, digues-me el teu que 4 pel · lícules s'han rodat aquest any, perquè no es de cap.
Comte duc d'Olivares tio, t'oblides que jo porto 9 anys en la indústria creant negoci, no se perquè ninguneas el gonzo o el porno amateur, sembla com que l'únic que dóna prestigi és la pelicula porno de gran pressupost.

juli simón # 4

Ruben do Santos, Giancarlo Candiano, Roberto Valtueña i Xavi Dominguez

Torbe # 5

do Santos fa erotic, no porno, Valtueña encara està reunint la pasta en la seva cooperativa per fer una pel · li, segons les meves informacions, i xavi suposo q farà pel · lis per private no?
confirmame si es així

juli simón # 6

Xavi i Giancarlo han treballat per Daring quan encara eren a Barcelona. Valtueña acabarà la pel · lícula el 2009. I no he vist la pel · lícula de Ruben dos Santos.

Torbe # 7

Daring és una empresa estrangera, i segons he sentit va a cessar les seves activitats. veurem quan acaba Valtueña seva pel · li, amb el perfeccionista q és, igual es llença dos anys
amb tan poques pel · lícules no se com hi ha gent que diu que hi ha un anomenat cinema porno espanyol
en fi ...
ah, i la meva pel · li, la de pajotes i espès, q rodo demà!
En mig any de 2009 només hi ha acabades 2 pelis? les de Daring?

juli simón # 8

Molta merda!!!

Que et vagi bé el rodatge i no siguis garrepa i enviem una còpia ;-)

David Galant # 9

El gran error que aquesta cometent la gent és renovar i intercanviar producte ja vell a format internet, internet és el futur posem les nostres pelis velles allà. perquè és el que ven i així els ira.
Per no parlar del producte amateur que compren que això és tema a part, prefereixen guanyar 4 durs amb gent desconeguda a mantenir un nivell amb el ja conegut.
Tothom està a l'espera de veure el que fa el del costat, cap es vol tirar a la piscina per dir-los als altres com aquesta l'aigua.
The Fame (Giancarlo Candiano), Sigui Attraccion (Xavi Dominguez), Helena es comença a rodar la setmana que ve. (Roberto Valtueña), X-1 Killer Sex (Pol Milander), Sex Wanted, no recordo el director ..... I unes quantes més que ara mateix se m'obliden, He guanyat alguna cosa?
Conseqüència, a sobre ara que no tenim Ficeb, perquè esforçar-se a fer alguna cosa que ni tan sols tindrà un reconeixement públic ...... no crec que aquesta aturada ni l'ajornament del Ficeb ajudi a absluto a tot això.
Així que agafem el pic i la pala i comencem a cavar ben fons ...... o agafem un paper i un boli i escriguem un llibre que és el que ven ara en el porno.

Una salutació.

Rubén dos Santos # 10

Torbe:

1. Passió a Illa Gavina (Mitjana de Seda).
2. Intriga a Isla Gavina (Mitjana de Seda).
3. Lady X de Sergio Marcus.
4. Als peus de Mestressa Monika de Benito Segon.
5. Jocs de Parella de Ann Lorca.
6. Elles i els seus Joguines 2 de Ann Lorca.
7. X-1 Killer Sex de Pol Milander.

................ Entre altres.

Rubén dos Santos # 11

Es va oblidar dir que són totes d'aquest any.

juli simón # 12

Gràcies Ruben, prenc nota

benito # 13

Estimat amic Torbe. en aquesta vida res comença i res acaba al portal de casa teva, si creua la vorera et daras compte que hi ha un altre món. aquesta petita reflesion també va dedicada al meu estimat juli simon.
ruben molt encertada la teva relació, però aportarem algunes dades.
salvatgement tractada productora JORBEN número 111001 data 2009.01.05
domina valeria i els seus esclaus, jorben número 112974 data 2009.05.12
folleteig a l'escala, jorben número 112975 data 2009.05.12
als peus de mestressa monika, jorben, n º 113156 data 2009.06.26
hi estan les quatre. mes les que ruben ens a aportat, em dóna la sensació que els gurus del porno d'aquest país no estan molt encertat.
sobre la pregunta de que si és possible un altre porno espanyol,
li contestatària al valgut del nostre bon rei felipe IV.
que un altre porno, si no sabem on som anem ha saver on anem,
i als escrit d'aquesta pàgina em remet.
com sempre això no deixa de ser una opinió

Rubén dos Santos # 14

De res, Juli, :) .

I aquests títols són només alguns dels realitzats. El nostre amic Benito també ha aportat alguns títols més. I ja posats, aquí teniu també la curiosa producció: "Gorditas i culonas m'agraden més" d'Ann Lorca.
I en relació a meva pel · lícula, "Psicosi Homicida", és cert que és Soft, però intervenen actors i actrius del cinema X, que al capdavall és el que importa.
Potser no puguem parlar d'una grandiosa oferta - de moment -, però evidentment no es pot dir que no existeixin noves produccions.

Torbe # 15

desconeixia el q fèieu, benito, per això preguntava
ànim amb les vostres pelis

Marc Durán # 16

Com bé compte el nostre bon amic i company Rubén nosaltres també hem aportat el nostre granet de sorra a la producció eròtica estatal d'aquest "escàs 2009".

- Elles i els seus Joguines 2.

- Històries de Mares.

- Gorditas i culonas m'agraden més.

- Jocs de Parella.

- 3 Dvd per Thagson sèrie "Pornostars Espanyoles" (eròtic) amb Dunia Montenegro, Nataly París i Cristall Cherry.

- I per acabar i el amb permís del nostre estimat Benito, la nostra col · laboració com a tècnics (filmació i muntatge) en "Als peus de Mestressa Monika".

Per finalitzar ens agradaria ressaltar el nostre suport a l'exposat per Goio en el seu post, sobretot des del punt 1 a fi, també estem d'acord amb l'últim post de Benito en el qual s'expressa de manera clara i contundent.

Salutacions a tots els companys.

Cutreman # 17

Em sembla molt encertat l'anàlisi del Conde Duque, al porno espanyol li cal crear unes estructures "de veritat", sense menysprear el treball que els aquí presents ha detallat, però per competir i tenir un star-system que sigui de veritat, i visqui d'això, i no de sortir en programes de tele-escombraries, cal recórrer encara molt camí.

Harvey Dent # 18

"Fins i tot Max Cortés ha abandonat els seus films de tall personal, per passar directament al gonzo, gènere que s'ha convertit en l'única referència del porno espanyol."

No se si l'enfocament del porno espanyol en features és el correcte. Els features van perdre valori davant l'arribada de al reproductor de video. Crec que mes és un esforç romantic dels directors de veure com "cineastes" i no com càmeres que busquen filmar prostitutes d'ambdós sexes follant per al plaer dels pajilleros.

Una altra cosa és que tenint un gran mercat hispanoparlant fora d'Espanya, no s'ha explotat com cal. I el camí és el porno d'internet. El DVD ha mort per al porno. Aquesta és una realitat.

"Quantes d'elles han de treballar de gogos, stripper o en càmeres web, perquè no s'arriba a final de mes amb el cinema porno?, Per no parlar d'ells que tenen menys possibilitats."

Molt poques actrius gringas viuen totalment del porno, només les grans, i no totes. La majoria de les ianquis de les grans companyies treballen de stripper que és d'on treuen el gruix dels seus guanys i la majoria de les altres, el 90% treballen de strippers i de prostitutes de luxe.
Perquè ha de ser Espanya diferent?

RockPepe # 19

Harvey Dent gran observació que se m'havia passat per alt:

"Una altra cosa és que tenint un gran mercat hispanoparlant fora d'Espanya, no s'ha explotat com s'ha de"

Harvey Dent # 20

Doncs si people, parace que molts pornògrafs es volen veure com "cineastes" en lloc de reconèixer que el porno és part de la indústria del sexe amb la prostitució i el stripping. Les sinergies han d'estar per allà en lloc de tractar de tapar-les.

I que les actrius surt d'allí i allà van a acabar la majoria. Malgrat els cacareados "crossover" al cinema i televición convencional.

Sobre en tema llatinoamericà.

A Argentina hi ha el major mercat d'internet i cable de Amercia Llatina i hi ha dones divines, una barreja de gents del nord d'Itàlia i el nord d'Espanya, amb una mica de centreeuropeus, britànics, àrabs i indígenes americans.
Però llevat Marc Torino de l'Argentina Triple X i la gent de Feelance Models, és difícil convèncer una argentina ben semblant que fullets davant una càmera. Em sorprèn que cap pornògraf comercial espanyol llevat d'alguna incursió de Torbe, hagi tractat d'entrar al mercat argentí.
Mentrestant Naughty America i Devil Films ja estan rodant a Argentina.

A Colòmbia, sobretot a Antioquia (Medellín i Manizales) hi ha dones divines i el porno és legal, a Medellín s'intenten llançar productores i fins i tot un canal per cable com 7 llavis. De nou és una àrea que els Espanyols amb la seva major experiència en el Porno i el tema de l'idioma poden explotar però per ara només TT Boy roda a Colòmbia.

Escriu un comentari

No necessites estar registrat per a enviar comentaris, pots fer-ho sense contrasenya. Respecta l'ortografia.
En enviar un comentari acceptes les normes d'inclusió de comentaris